maandag 28 januari 2008

Eerste blik op mijn kamer

Een paar dagen geleden heb ik bevestiging ontvangen van mijn kamer in Tokyo! (Eigenlijk nét buiten Tokyo...) Ik ben geplaatst in een gasthuis genaamd "DK House Warabi" en dat is maar goed ook want dat was het enige vakje wat ik aankruiste op het housing formuliertje...*gulp* Het is daar redelijk goedkoop, maar de reden waarom ik per se naar Warabi wilde was dat ik mijn kamer met niemand hoefde te delen en dat er geen avondklok was ingesteld.

Roger + avondklok = koude nachten op de straten van Tokyo

Zoals ik al zei, ligt het net buiten Tokyo (een riviertje oversteken), maar ben je binnen een uurtje op school (net als in Nederland). De kamers zijn best heel ruim voor een guesthouse heb ik me laten vertellen. Overdag zit ik in een van de drukste wijken van Tokyo, maar 's avonds kan ik me dus lekker terugtrekken in het pittoreske stadje Warabi :P sort of...wikipedia zegt dat het bekend stond als de dichtstbevolkte stad van Japan :S ey, als er zoveel mensen wonen, moet het wel leuk zijn toch?

De foto's kun je hier zien



5 opmerkingen:

Anoniem zei

nou roger dat ziet er allemaal leuk uit gezellig stadje en dat guesthouse ziet er mooi en vooral schoon uit wij hopen dat je het naar je zin zult krijgen groetjes ut grunn en steph

Anoniem zei

Hey Tijger!

Een blog, how original! Haha, nee mooi man, beloof me dat je deze bete ronderhoudt dan ik, aight?

Groeten en succes!

Rick

Anoniem zei

Knap werk van je je blog
Leuk dat we nu alles van je kunnen volgen Rog.
Ik hoop dat het een geweldig jaar voor je gaat worden.
Je guesthouse ziet er echt super uit!!
kusjes je moesje

Anoniem zei

broer!

Hier een berichtje van je zus uit de Dominicaanse Republiek. Je huisje ziet er hartstikke tof uit! Ik hoop dat je vlucht een beetje relaxed was en dat je een leuke tijd tegemoet gaat.
zal wel lukken denk ik hihi :)

I am proud on you!!

kus steph

Anoniem zei

Hey mate!!
Har har.. it's your birthday today huh!!! Ok ik zal niet voor je zingen, maar onwijs gefeliciteerd vriend!! Rog, ga er even een mooie dag van maken, die al bijna afgelopen is of niet op dat eilandje daar?? Pff.. now to think of it! Maar toch, drink lekker een Asahi van mij en ik spreek je snel op msn deal!? Miss ya man!

Knuffels,

Patrick