donderdag 3 april 2008

Ik leef nog!

Maak jullie maar geen zorgen, ik leef nog gewoon. Heb het een beetje druk gehad in de opstartfase, maar heb nu even tijd om te bloggen. Ik ben niet van plan altijd zulke mega berichten te plaatsen, maar het moet even voor de goede orde. Het wordt een lang verhaal dus ik split het op in verschillende posts. K begin bij het begin.

Vliegtuigreis = hels...ik kreeg niet de stoel die ik had gekozen toen ik via internet incheckte (de perfecte nooduitgang seat). SAS schijnt wel vaker te husselen met plaatsen en er zat nu een zwangere vrouw op mijn plaats...Nu zat ik vóór de nooduitgang wat inhield dat ik mijn stoel niet naar achteren kon zetten.

het was niet helemaal een ramp, want zoals jullie ook op marlous dr blog konden lezen, zat ik naast een aardige Japanse professor, waar ik de volgende 12 uur mee heb doorgebracht. Eenmaal aangekomen bij het hotel moest ik twee uur wachten tot ik kon inchecken. Deze uurtjes heb ik in slaap sukkelend doorgebracht in de lobby, totdat er een reisgroep 50+ers uit Hong Kong naar de lobby kwam om te wachten op hun bus naar het vliegveld. TMA-ers en andere Chinezen weten heel goed wat voor situatie dat werd...lang verhaal kort gemaakt : Ik heb verder geen oog dicht gedaan :S ugh

Eenmaal aangekomen in mijn kamer bevond ik me in het paradijs...tenminste, zo voelde dat. Het was superschoon en ze hadden zelfs een waterkoker met cupnoodles neergezet ;) ik ben gelijk in bed gesprongen en ben tijdens het tv kijken in slaap gevallen. De wekker ging drie uur later af waarna ik terug naar het vliegveld ben gegaan om te gaan eten. Dit was trouwens de laatste keer sindsdien dat ik heb geslapen :S misschien heb ik vanavond meer geluk...

Geen opmerkingen: