woensdag 9 april 2008

Karaoke

Gisteren was het zover, mijn eerste karaoke sessie. We liepen een klein halfuurtje naar een bar "in de buurt". We wilden specifiek daar heen omdat we het stuk konden lopen en omdat je daar onbeperkt kon drinken (nomihoodai). We hadden een deal gemaakt met de balievrouw en mochten tot 05:00 blijven voor 18 euro. Dit was met onbeperkte drank natuurlijk ;)

Na een geniale "scatman" van Gerben was ik aan de beurt. Ik ben echt heel slecht in teksten onthouden, dus deed ik een classic die iedereen wist. Queen - Innuendo...een heel erg depressief liedje eigenlijk, maar iedereen zong wel lekker mee.

Op een gegeven moment waren we iemand kwijt. Na een halfuurtje ging ik en Aaron (de Taiwanese Amerikaan met het groen/gele haar en de piercings) samen zoeken. Omdat we haar niet konden vinden besloten we terug naar de bar te lopen...maar waar was die bar?? :| ohwnee...we waren verdwaald...alweer...>_< Na 20 minuten lang slecht advies, kregen we van een portier van de lokale sexclub de goede richting. Eenmaal aangekomen stond de helft van de groep al buiten. De andere helft zat binnen op het toilet ziek te zijn of in de karaokekamer te slapen.

We zijn uiteindelijk gewoon veilig aangekomen hoor ;)

Hier een filmpje van mij terwijl ik "inside and out" van de BeeGees aan het zingen ben...hmm, dat klonk zoveel beter gisteren... *zucht*

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Roger
Mijn god,je hebt echt zangtalent!!!
Ik vind het wel stoer van je,hoor.
En nu sta je dus op you tube!!
We hebben het nu zeker 8x geluisterd en Stef komt niet meer bij van het lachen.
Nou het is wel leuk hoor,even helemaal los gaan.
Dan kun je er straks helemaal tegenaan(ik bedoel je studie)haha.
kusjes je moesje

zusje zei

HAHAHAHAHA

wow u got it boy..hidden singing talent!
maar klonk helemaal niet verkeerd hihihi

Weet zekerdat je een leuke tijd daar hebt!

kissahh from ya sissahh ;)

Anoniem zei

Ha Roger test.

Anoniem zei

test test

Anoniem zei

Hay Roger.
IK KAN INEENS GEEN REACTIE MEER VERZENDEN,KRIJG STEEDS VERKEERD WACHTWOORD.
VANDAAR EEN PAARKEER TEST.
jE HEBT AARDIG GEZONGEN ALLEEN DE PHOTO,S ZIJN EEN BEETJE DONKER.
ALS ERGENS NAAR TOE GAAT EN JE BENT OP DE BESTEMMING KANJE HET BESTE DE STRAATNAAM NOTEREN,DAT IS MIJN ERVARING ,JE KAN DAN NAAR DE STRAAT VRAGEN DAN KOMT HET ALTIJD GOED.
ONBEPERKT DRINKEN IS OOK LEUK JE KRIJGT ER ALLEEN PIJN IN JE HOOFD VAN,,OOK UIT ERVARING.
NOU ROGER HOU JE GOED EN DOE JE BEST.
GROETEN VAN OPA EN OMA.

Anoniem zei

alois

alois zei

alois
Roger groetjes.

alois zei

Hay Roger je vader was bezig je een berichtje te znden op mijn laptop terwijl ik lag te slapen, ik zie nu dat het hem niet gelukt is.
het is ook een beetje vervelend met het wachtwoord dat accepteerd ie soms niet.
hij probeert het van de week nog wel een keer.
groeten van ons, dag Roger.

Anoniem zei

Hallo lieverd
Ik ga het gelijk even uittesten.
Hoe gaat het?
Hoe was het op "school"??
kusjes je moesje

Anoniem zei

Wat lange verhalen zeg!! Maarre het klinkt allemaal dat je het wel naar je zin hebt (ook na een hele lange avond, en te hebben ge-karaoke [heeft het oefenen op Yas's Wii nog geholpen?]).
Nou veel plezier nog verder, en groetjes aan Yuen Wah.

=xxx=
Fon-Phoei

Anoniem zei

Hee Roger, !!

Wat Kan Je Goed Singe xD Whahaa
Veel Plezier verder in japan !!

Gr, Lucy

Anoniem zei

Hallo Roger .
Je oma lag en ligt nog steeds in het ziekenhuisiets , met haar hart en hoofd.
Het blijkt dat ze jou ontzent mist ze heeft het steeds over je ,zou je misschien iets van je kunnen laten horen ,want het blijkt dat ze met haar gedachten steeds met jullie bezig is.
Het zal waarschijnlijk wel goed komen maar ze is op dit moment een beetje in de war.
Je hoeft je net echt ongerust te maken ,maar als je iet van je zou laten horen zou wel fijn zijn.
Nou groeten van opa. dag.